måndag 18 juli 2011

Vaskar den

***BLygA*****Såhär kan det ju också gå ibland. Sedan kan det också gå till så att man lyckas komma med på vimmelbilder först på TC, och inte kort efter, på Skarren. Jag gillar inte vimmelbildsfasoner. Men jag och Nick gjorde vårat bästa, helt klart.... måste säga att igår var en helt sjuk kväll, när jag har tänkt igenom allting idag. Det började med att vi träffade på och tjattrade med Markolio på väg till förfest nummer två(MARKOLIO?! lever du? som att han fortfarande är aktiv och glider runt på konserter? ja, på åselemarknaden då,,,,). Det slutade med att jag sitter på en trappa bakom SF till halv sex på morgonen, och en karl från PITE stannade till för att prata ut med oss, om att det var dags att skaffa barn. Att han förstod det just då. Sedan flög han sin kos när vi sa att det var nog. Flaxade hem. Bokstavligen. Psykos? Jag orkar inte. Där emellan var allt nog bara....sjukt. Min storasyster är stolt över mina plankarprestationer måste också inflikas. Jag, kanske inte så stolt. Tre uteställen - baxxxx.VASK. Vi behöver inte nämna att jag fastnade på väg över räcket på REX uteservering. Som en strandad påkommen val, sneglade jag mot de gula vakterna som jobbade med staredown. Beslagen. Dragen. Men eftersom min övertalartaktik var fantastisk igår, så fick jag bli kvar. ShNeLL_vaKt_1974_. Jag tror faktiskt jag fyller fjorton år och inte tjugoett i Augusti. Men härlig ålder är väl det.

1 kommentar:

  1. halåååå folkens! faaaan vad dåligtttt, kollar varje daaag, har inget liiiv. och ni verkar ha liv för att ni inte uppdaterar.. men int jag, så jag startade en egen blogg, med min syster (härmapor) check it out vettja! hejhejsyster.blogspot.com hehehee

    tinoliiii

    SvaraRadera