tisdag 5 juli 2011

PIZ END LÅÅV

Hej hej. Då var man hemma igen. Som alla andra, överallt, så älskar jag årets omgång av peace. Är lyrisk. vi vill tillbaka. jag vill doppa min hand i kiss och bajs igen (olyckan), sitta och äta ett sketet hårdbröd med skinkost medans man knäpper första igen, jag vill bli matad med korv igen, jag vill lura folk att jag jobbar i duschståndet och tjäna pengar till min langoooo, jag vill lyssna och danza till bra musiiiiik igen.  JAG VILL. IGEN. Och buhuuu, är nykär i hänget vi åkte med och var med. Bu. Hu. Och jag är fortfarande bakis. Och vem orkar det. Men seså seså, inte vara ledsen. Festivalen fortsätter tydligen här hemma i Umeå. Nu loggar jag ut i 24 timmar för total återhämtning. SEN. Anna sa åt mig att dricka grönt te, och det ska jag. Min fina Anna.

Hej hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar