måndag 11 juli 2011

LUGN! -jag har svaret!

Har du någon gång känt dig hängig, krasslig, haft ont i magen, torr hy eller mensvärk?
Det har jag med. Därför googlade jag lite symptom. Som tur var fann jag svaret!
Jag citerar www.alternativet.com där dom skriver litegrann om Candida Albicans som är en vanlig jästsvamp:
"Vanliga symtom på Candida:
Extrem trötthet, klåda i underlivet, mental dimmighet, kronisk halsbränna, tjocktarmskatarr, gasbildning, förstoppning, sura uppstötningar, rapningar, diarré, hemorrojder, slem i avföringen, akut magkatarr, uppsvälld buk, dålig matsmältning, förstoppning, klåda i ändtarmsöppningen, buksmärtor, klåda, psoriasis, flagnande hud, utslag, torr hud, akne, synfläckar framför ögonen, rinnande ögon, suddig syn, nattblindhet, sveda i ögon, försämrad syn, kronisk ögoninflammation, öroninfektioner, vätska i örongången, hosta, beläggning på tungan, postnasalt dropp, dålig andedräkt, muskelvärk, stela leder, muskelsvaghet, ledvärk, svullna leder, täppt näsa, droppande näsa, snuva, njurinfektioner, urinläckage, urinvägsinfektioner, urinträngningar, sveda vid urinering, dålig blodcirkulation, hösnuva, nässelfeber, känslighet mot födoämnen, känslighet mot mögel, kronisk bihåleinflammation, astma, känslighet mot kemikalier, parfymer etc., yrsel, balanssvårigheter, sömnproblem, stickande/domnande känslor, viktökning, viktminskning, kraftigt matbegär, aptitlöshet, extrema humörsvängningar, nervöst betéende, dåligt minne, huvudvärk, upprördhet, irritation, koncentrationssvårigheter, depression, apati och självmordstankar. 

De värsta symtomen orsakade av Candida är nog ändå de mentala. Alla dessa gifter i kombination med dåliga näringsvärden ställer till psyket rejält. Man kan bli självmordsbenägen och känna att man inte orkar leva längre. Man blir så oerhört trött och ingen förstår hur dåligt man mår. Man förstår inte ens själv vad som är fel vilket gör att man själv till slut börjar fundera på om det inte sitter i huvudet på en. Tro inte det! Här är det toxiner från Candida som spökar."

Efter att ha läst detta känner jag mig genast så mycket bättre till mods. Tack alternativet.se för att ni gav mig vägledning på denna mörka väg! Vad jag än har för symptom är Canida-svampen det som orsakar dom. Dålig andedräkt? ääh, det är ba Candida! Hösnuva? ääch, ba en jästsvamp! Jag rapar mycket! lägg av, det är ju ba den där svampen... jästsvampen alltså! Jag äter mycket och ohämmat - CANDIDA, jag äter inget - CANDIDA! jag har koncentrationssvårigheter - CANDIDA. svampen är svaret på allt!

Det bästa med Candida, jästsvampen, är att det enda som får död på den är syre. jag citerar:
"Det mest effektiva sättet att bli av med Candida är att syresätta kroppen. Candida tål inte syre och kan inte leva i en syrerik miljö." Botet till alla dina sjukdomar är alltså, om man ska lita på alternativet.se, att helt enkelt andas! Så himla bra! Det bästa av allt är att om du känner för att ta livet av dig så kan du ba ta några djupa andetag så dödar du svampen med "det giftiga toxinet från Candida som spökar". Fortsätt andas folkens! Om vi andas lever vi, och inte svampen!





2 kommentarer:

  1. Vadå, man kan ju köpa Ed McCabe's Syrepaket för 779:-. Då slipper man andas.

    http://www.alternativetshop.com/ed-mccabe-halsoprodukter/

    SvaraRadera