söndag 26 juni 2011

*slick slick*

Hej hej.
Nu är jag färskt hemkommen till Umeå. Eller färskt. Imorse klockan sex. Och antingen är jag fortfarande bakis från midsommar, eller så var det en tuff resa hem. Med den suraste, bittraste, mest dödslängtandes busschaffisen i ävär mettttt. Han borde inte få sitta bakom en ratt, han vill typ helst bara ge upp och köra in i en bergsvägg. Tänkte jag när jag satt där. Nojjan. Jag tänker mest befinna mig i vår soffa, med syster, äta grillat och dricka vatten tills på Tisdag då vi kör mot piziz. Jag är liksom svart inombords efter de här två veckorna. Och blåsvart blir det väl när jag kommer hem på söndag. då ska jag stanna här, i Umeå, må, och leva. På ett ställe. Länge. Eller ett tag. JAG ÄLSKAR TUSENBRÖDER JAG ÄLSKAR TUSENBRÖDER JAG ÄÄÄÄÄLSKAR TUSENBRÖDER. jag ska tatuera in tusenbröder i svanken. eller vafan, på brösten. jag göre. ge mig bläck och en kniv och jag börjar rista.

(sanna och nick: ahaaaaa, det är där ni är mina guldtackor!!!!se feeent. Nicole, det står en permobil på din gård när du kommer hem, och bredvid sitter jag i en annan, och är redo för permoräjz! Sanna och Isa kan vara domare.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar