tisdag 21 juni 2011

mooooot!

Mysig stugdag i pengsjö
Förra året kring den här tiden var jag hemma i umeå på semester. Min första betalda semester i mitt (om man nu kan kalla det för) arbetsliv. Livet lekte, ume leverera mamma och mamma laga mat och framför allt - alla vänner var hemma!
LÄTT det bästa med att flytta från stan är att få komma tillbaka! På sommaren när alla är ledig från skolan eller hemma på semester. Om man kunde hålla ume som sommarume är så skulle jag aldrig tveka att bosätta mig här för gott. Men sen kommer ju vintern och de flesta drar. Till Norge, till London eller till någon annanstans i sverige eller världen.
Tacka vet jag sommarume som är bäst i test!

1 kommentar:

  1. WORD UP. Jag och papps har haft precis samma tankebana. Den är verkligen sann

    SvaraRadera