onsdag 22 juni 2011

Flamingo beebee

En gång var jag en liten skit. Vi var i spanien med familj och kompisar till oss. Och jag hade ett sår på foten och ville ändå doppa fötterna i ett sånt vatten där de framkallar salt från. skevt formulerat. Livet var ljuvt, men det enda jag ville just då var att få komma hem till Brännland och äta brockolisoppa igen. Jag tjatade och tjatade och speciellt när jag såg en brockolisatan på något grönsastorg på gatan. Mamma blev tokig och tyckte jag skulle njuta av spanien istället. Då hittade jag mitt favorit gossedjur elefanten som var blå, i en butik. Klart och betalt. Så var spanien aktuellt igen.



Jag och Anna städar idag. Städar så inåt helvete faktsiskt. Inför midsommar och den rådande midsommarfesten som komma skall. Jag är exiteeeeeddhh. Jag och Anna dricker vin och är lulliga om kvällarna och på dagarna cruisar vi stan, går ut och går, eller ligger bara och solar. Jag glömde min kamera hos Mia i Göteborg. Hur fan är det möjligt att jag får äga saker? kan någon säga det till mig? När jag kommer hem igen ska pappa få bli ansvarig för ekonomi och värdesaker, medans jag bums hoppar i första bästa permobil. Idag vaknade jag ännu en gång upp bakis. Jag blir alltid lika snopen. Som att jag inte förtjänar det. På Lördag ska jag försöka ta mig hem till Umeå. Hur nu det ska gå....Sanna och Nicole, ha det bäst i London tooown! Isabel, hoppas du har kryat på dig och att du fick av den där plasten på skalln...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar